Dag 12; Niets doen is ook iets doen!

Zoals gisteren al aangekondigd en zoals de titel van deze dag ook zegt; Niets doen is ook iets doen! En dat is een toepasselijke samenvatting van deze dag.

We ontbijten, Anja werkt de dag van gisteren op de website bij en dan verdwijnt ze met badlaken, boek en zonnebrand naar het zwembad. Benny sluit zich wat later bij haar aan, we drinken koffie op het terras, gaan om 17.00 uur naar boven, waar we (weer) thee/koffie drinken en een halve zak chips wegwerken.

Om 19.00 uur gaan we eten.

Ronde 1; Benny heeft pikant gebakken aardappels, stukje vlees en een mix van spruitjes en boontje in saus en Anja heeft een koude rijstsalade met paprika en olijven, garnalen en broodje met gezouten boter.

Ronde 2; Benny heeft hetzelfde vlees van daarnet, maar nu met rijst en Anja heeft sla met komkommer en tomaat, een overheerlijk karbonaatje met champignonsaus en frietjes.

Ronde 3; Benny heeft carrotcake en Anja Sachertorte met sinaasappeljelly

Ronde 4; Benny heeft nog iets met bladerdeeg, pudding en slagroom.

We hadden graag de zonsondergang nog gefotografeerd/gefilmd, maar voor de 2e avond op rij is het een wazige bol en geen foto/film waard.

Morgenochtend ontbijten, inpakken, uitchecken, de Caldera in de herkansing en dan terug naar Santa Cruz.

Voor straks welterusten en tot morgen!

Wouter

Booooooe!!

Wij willen lange verslagen!!

;)

Goeie reis morgen!

Willeke

Relaxen heet dat!

Goede reis morgen.

Ed en wilma

Is ook lekker zonnen eten slapen eten zonnen slapen veel te veel gedaan ???