Dag 10; Summer vibes

Alweer een dag die we zonder veel te doen doorbrengen. Eigenlijk helemaal niets voor ons, 3 dagen niksen. We hadden een mooi schema met actieve dagen afgewisseld met relaxdagen, maar de Caldera heeft gisteren roet in het eten gegooid. Niet dat het erg is, dat schema is geen moeten, maar meer een lijstje van wat we graag willen doen, We laten dingen weg, die bij nader inzien niet interessant zijn of voegen dingen toe die onverwacht op ons pad komen. We hadden ook graag vandaag iets toegevoegd, maar het eiland is zo klein dat we de meeste dingen, iig de dingen die ons interesseren, inmiddels gezien hebben. We hadden nog naar een stadje, Los Llanos kunnen gaan, maar we zijn helemaal geen stads/winkel mensen en de stadjes waar we doorheen gereden zijn, waar we koffie hadden willen drinken, met leuke pleintjes en een kerkje, daar konden we dus nergens een parkeerplek vinden. Daar worden we kriebelig van. We proberen de stadjes dus te vermijden. Vandaar deze 3e dag niets doen op rij.

We ontbijten, doen een handwasje en verdwijnen dan weer naar het zwembad. Een ligstoel, een goed boek, een witte chocolade smoothie en af en toe een verfrissende duik. We komen de middag wel door.

We eten weer in het restaurant van het hotel en nu zit Benny Barcelona te kijken en Anja werkt dit reisblog bij.

Wel even tijd nu om jullie te bedanken voor al die leuke en enthousiaste reakties. Superlief!! xxoo

Een paar reacties van ons op vragen/opmerkingen van jullie....

@Jannie... Ik hoef geen moeite te doen om Benny het water in te krijgen hoor. Die plonst net zo vaak, zo niet vaker dan ik. Oh, en tijdens die wandeling in het laurierbos zag ik er net zo bezweet uit, alleen daar is geen foto van ;)

@Wouter... vandaag Barcelona. Nu dachten wij dat Canarische eilanden/Spanje 1 tijdzone was, dus dat de wedstrijd 21.00 uur begon. Niet dus, Spanje is ook uur later dan hier, met als gevolg dat we weer inschakelen tijdens de rust.... TiktakTiktak

@Ria, er is niet zo heel veel vega hier. Spanjaarden zijn blijkbaar echte vlees/vis mensen.

Op alle andere reacties... het is idd een prachtig eiland, zeker als je van wandelen en natuur houdt. Ben je op zoek naar lange wandelboulevards, die zijn hier dus ff niet. Het eiland is totaal niet toeristisch, wat betekent dat je ong €1,25 voor koffie en €2,- voor een biertje op een terrasje betaald en wat ook betekent dat je niet aan je broek getrokken wordt om ergens wat te kopen of te gaan eten, Wat een verademing! Op de 3 hotels die wij inmiddels achter de rug hebben valt niets aan te merken. Prima kamer met prima badkamer en balkon met uitzicht en aardig personeel. La Palma is, voor de liefhebber, zeker een aanrader!

Goed, zoals ik al zei, niets bijzonders dus vandaag. Morgen gaan we de Zuidpunt van het eiland opzoeken.

Tot morgen!

Wouter

Lekker genieten nog daar!

Ed en wilma

Niks doen ook genieten

Liefste zoon

B & A boys on Tour.
Love you! Breath in.. Breath out and Enjoy!

Willeke

Lekker genieten!