Dag 8; Poolday

Vandaag weinig tot niets te melden. Na het ontbijt, ook het buffet in dit hotel stelt niet teleur, lopen we de mini boulevard uit die langs het hotel loopt om te kijken of we wat goed uitziende restaurantjes tegenkomen voor de komende dagen. Er is ook in dit dorp niet veel te beleven. 2 of 3 restaurantjes waar bij één daarvan het patatje oorlog met kroket of frikadel op het menu staat. Datzelfde menu waar ook een plaatje van 2 goudgele klompen op staat. Ik denk dat we deze tent maar ff overslaan...

Terug in het hotel kleden we ons om, doen even een handwasje en dan we verruilen het balkon met de stoelen voor het zwembad met de ligbedden.

Het zwembad ligt aan de kant van de oceaan op een mooi uitkijkpunt.

Ons uitzicht voor de rest van de dag ziet er echter zo uit...

We wisselen het roosteren van de voorkant af met de achterkant en af en toe een plons in het heerlijk verkoelende zoute water van het zwembad.

Rond half zes gaan we weer naar boven, frissen ons op en gaan dan op pad voor de avondmaaltijd. We nemen plaats bij het 1e de beste terras (van de 3) en bestellen entrecôte (Anja) en een vleesspies (Benny). En wat ons dan, tot nu toe, nog het meeste opvalt is dat we beide in de afgelopen week nog niet 1x écht lekker hebben gegeten. Zijn wij dan van die slechte eters... ehhh, nee! Zeikers... ehhh, ook niet, maar het warme eten van het buffet, de 1ste dagen in het H10 hotel, smaakte te ver doorgekookt. Wat uiteraard niet gek is, het staat in warmhoud bakken en daar gaart het lekker in verder. De garnalen in La Palma Romantica werden geserveerd met het darmkanaal er nog in, de lam van de 2e dag kon er wel mee door en vandaag is de entrecôte, ondanks medium rare, bijna niet weg te krijgen en de spies van Benny is ook hartstikke droog. We laten allebei de helft staan. Ter compensatie neemt Benny nog wel een Irish Coffee en Anja ijs na.

Terug in het hotel werken we de website bij en luisteren we op het balkon naar de muziek die van het strand af komt.