Dag 4; Livin' the good life

We zijn pas om 08.15 uur wakker, wat betekent dat we pas om 09.00 uur gaan ontbijten en dat betekent weer dat het ...iig voor ons... veel te druk is. We vinden gelukkig nog een tafeltje buiten, zodat we rustig kunnen eten, maar binnen is het megadruk en bij het buffet lijkt het wel een mierennest. Jakkie!

We hebben vandaag niets op het programma staan, dus weinig te vertellen en al helemaal geen interessante foto's.

Na het ontbijt werkt Anja de dag van gisteren op de website bij en Benny maakt een wandelingetje. Rond 12.00 uur zijn we bij het zwembad waar we de rest van de middag doorbrengen.

Als Benny op een zeker moment vraagt hoe laat het is kijkt Anja op haar telefoon en roept 16.15uur. "Zo, we zitten hier al 4 uur!" Eh, ja van 12 tot 4 is 4uur. We besluiten naar boven te gaan, vanavond willen we om 19.45 uur Ajax kijken op de laptop, we gaan dus opfrissen en een restaurantje opzoeken, zodat we weer op tijd terug zijn. We schuiven aan bij Mi Rincón, waar we van de week ook al een x wat gedronken hebben. Benny neemt rijst met gegrilde kip in Dyon mosterdsaus en patat (rare combo en er worden geen groente bij geserveerd) en Anja heeft een mix grill van vis met 3 aardapppeltjes en 2 ringen paprika... We nemen koffie na en besluiten bij de Spar, naast het hotel, een lekkere Magnum te halen. Als Anja op een zeker moment kijkt hoe laat het is gelooft ze haar ogen niet. Het is nog niet eens 17.00 uur??? WTF??? Oh ja! Er staan 2 tijden op het scherm van de telefoon, lokaal (La Palma) en privé (thuis, 1 uur later dan hier). Blijkbaar bij het zwembad naar de verkeerde tijd gekeken. We zijn niet om 16.15, maar al om 15.15 naar boven gegaan. We zaten dus al om 16.00 uur te eten! En nee, het terras was niet leeg, maar bomvol, omdat die Spanjaarden eind van de middag pas lunchen en dan straks om een uur of 9 weer een maaltijd naar binnen werken.

Terug in het hotel wachten we rustig af tot om 19.45 uur de wedstrijd begint.

Ah, dat is nu! .... Huh, het is al rust... hoe dan??? Oh ja, het is hier ...net als vanmiddag... nog steeds een uur vroeger, de wedstrijd is al een uur bezig. HAHAHAHA. Hoe gaat dat spreekwoord met die ezel ook alweer....Heerlijk dit toch?!?!! Gelukkig staat Ajax inmiddels 2-0 voor.

Morgen verkassen we naar het Noorden van het eiland. Tot dan, tot daar, groetjes, doeiiii!

Wouter

Ff goed checken of ze in het Noorden niet eens 2 uur anders lopen hahaha.

Have Fun!

Tiktaktiktak

Willeke

Lekker relaxen kijk uit naar morgen voor nieuwe foto’s

roelf stuut

hallo, ajax-emmen 5-0 voor emmen, o,nee verkeerd voor ajax, je kunt je overal in vergissen, zelfs de tijd, geniet er van.

Riek

Jullie zijn echt helemaal in de "relaxmodus", helemaal top, jullie zijn heel goed bezig