Hotels

Hoi,

Nadat we besloten hadden om een 'mini' roadtrip op La Palma te maken was het tijd om bij Tui de tickets te boeken en de auto te huren. We hadden 2 opties, vliegen vanaf Amsterdam of vanaf Eindhoven. Vanaf A'dam was duurder én de vliegtijden ongunstiger dus de keuze was snel gemaakt. Het geld wat we hiermee uitspaarden hebben we besteed aan 2x ruimbagage (tegenwoordig apart voor betalen!) én extra beenruimte, altijd lekker, en omdat we al om rond 06.30u op Eindhoven airport moeten zijn hebben we ook, geen stress het is tenslotte vakantie, een park, sleep & fly arrangement geboekt. Oftewel.... we zetten de auto bij het hotel, we slapen, een shuttlebus brengt ons de volgende ochtend naar het vliegveld en na de vakantie haalt de shuttle ons weer op en brengt ons terug bij de auto. Heerlijk!

**N.H Bestin Best

Stap 2 waren de hotels op La Palma. We hadden voor 1 hotel, centraal op het eiland kunnen kiezen en vandaar alles bezichtigen, maar roadtrippen van hotel naar hotel is zooo veel leuker! Het oorspronkelijke idee was 6 hotels, maar doordat we bij 2 hotels verplicht 3 nachten aaneengesloten moesten boeken kwamen we met het reisschema in de knoop. Terug naar de map/tekentafel dus en zijn toen op 4 hotels uitgekomen, wat voor een eiland van 42x24km nog best veel is.

Ons 1e hotel ligt op 10 minuten rijden van het vliegveld van La Palma, op 300 meter van het strand Los Carcajos en eveneens 10 minuten rijden van de hoofdstad van het eiland Santa Cruz La Palma.

**H10 Taburienta Plajain Breña Baja,dit hotel ligt aan de oostkant van het eiland en we blijven hier 4 nachten.

Vervolgens rijden we naar het noorden, waar we 2 nachten in **La Palma Romantica in Barlovento zullen slapen.

Het Westen is ook meteen het zonnigste deel van het eiland. Hier blijven we dan ook 6 nachten in Puerto Naos,hotel **Sol la Palma. Dit hotel heeft kamers met uitzicht op de Atlantische Oceaan en met het excuus dat als je jezelf niet kietelt... hebben we hier een kamer geboekt met zeezicht.

Tot slot gaan we terug, richting Breña Bajaom de laatste 2 nachten door te brengen in **Haciënda San Jorge.Dit hotel heeft een eigen Botanische tuin .

Zo, dit zijn dus de hotels waar we het mee moeten doen deze keer. Wat ons betreft ziet het er allemaal prima uit en de reviews op internet zijn ook allemaal positief. We gaan het beleven. We hebben in alle hotels alleen ontbijt bijgeboekt, het is immers veel te leuk om de lokale restaurantjes te proberen en aanschuiven bij het hotel buffet kan altijd nog!

Bij de volgende update vast wat dingen die op de to-do list staan. Nogmaals leuk dat jullie met ons meereizen en tot dan!!

Grz Benny & Anja

Trudy

Ziet er allemaal geweldig uit Heel veel reispleziet

roelf stuut

dat ziet er heel gelikt uit,heel veel plezier, gr

Willeke

Lekker genieten nu alleen nog aftellen.

Jannie

Ziet er allemaal geweldig uit ben benieuwd hoe julli la palma vinden.